Přidali jste do košíku položku
Dokončit nákup
VÁŠ NÁKUP
V košíku máte 0 ks
Celkem 0 Kč

REKLAMACE

  • Před zahájením procesu reklamace nás prosím informujte o zjištěném nedostatku na reklamace@stival.cz

 

  • V odpovědi na váš email vám popíšeme, jak v konkrétním případě postupovat a kam reklamaci zaslat.

 

  • V balíku viditelně označte vadu, případně ji písemně vysvětlete.

 

  • Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu (závada obalu není úměrné poškození v důsledku rozbalení) nebo jinak vhodně zabalené tak, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození.

 

  • Zboží vraťte kompletní, včetně příslušenství, návodu atd. a s dokladem o koupi.

 

  • Zboží neposílejte na dobírku, zásilku doporučujeme pojistit.


Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

V případě jakýchkoli nejasností nás neváhejte kontaktovat na výše uvedený e-mail případně telefonicky na tel.: 778 719 607 
  
Sdělení:

Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých ze sluv uzavřených spotřebiteli se společností ZELTNER s.r.o., je příslušná Česká obchodní inspekce, poštovní adresa pro doručování:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz

Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu lze nalést na https://adr.coi.cz
Mika Jiří
jednatel společnosti
 

Nahoru