Přidali jste do košíku položku
Dokončit nákup
VÁŠ NÁKUP
V košíku máte 0 ks
Celkem 0 Kč
Často kladené otázky:


1.Kdy obdržím svou objednávku? 

Napište nám na mail info@stival.cz číslo objednávky a obratem Vám sdělíme, kdy bude vaše objednávka doručena. 


2.Jak zjistím, zda je objednávka zaplacena? 

Přijde Vám potvrzující e-mail z našeho e-shop systému, ve kterém bude uvedeno přiřazení platby k objednávce. V případě, že tento e-mail neobdržíte do tří dnů o zaplacení napište nám na mail info@stival.cz číslo objednávky a obratem Vám sdělíme, zda je vaše objednávka uhrazena, popř. kde vznikl problém. 


3.Zboží není skladem, kdy bude dostupné? 

Napište nám na mail info@stival.cz o který vzor a jakou velikost máte zájem a obratem vám sdělíme, zda bude v nejbližší době naskladněno. 


4.Máte i velikosti, které nejsou uvedené v e-shopu? 

Ne, skladem jsou všechny velikosti, které jsou uvedeny na našem e-shopu. Co na e-shopu uvedeno není, není ani skladem. 


5.Můžu upravit objednávku? 

Ano, napište nám na mail info@stival.cz o jakou úpravu máte zájem a my ji provedeme. O změně vás budeme informovat mailem. 


6.Jak vyměnit zboží? 

Napište nám na mail info@stival.cz konkrétní vzory, které chcete vyměnit a které nově požadujete. V odpovědi vám přijde kompletní postup jak výměnu provést. 


7.Jak reklamovat zboží? 

Napište nám na mail info@stival.cz vzory, které chcete reklamovat a popis závady. V odpovědi vám přijde kompletní postup jak reklamaci provést včetně reklamačního protokolu. 


8.Co musí obsahovat zásilka, kterou posílám na reklamační oddělení? 

Zásilka musí obsahovat reklamované zboží, vyplněný reklamační protokol a doklad o koupi, který slouží jako záruční list (v našem případě faktura). 


9.Jak se dozvím o průběhu reklamace? 

O průběhu reklamace vás budeme informovat mailem. 


10.Vztahuje se na zboží záruka? 

Ano, na veškeré zboží v našem e-shopu se vztahuje záruka 24 měsíců. 

 
11.Jak vrátit zboží/odstoupit od smlouvy? 

Napište nám na mail info@stival.cz svou žádost o odstoupení od smlouvy. Do emailu uveďte číslo objednávky popř. názvy vzorů, které chcete vrátit. V odpovědi vám přijde kompletní postup jak dále postupovat. 

Emailovou komunikaci volíme proto, abychom vám mohli poskytnout ucelenou informaci jak postupovat s ohledem na váš konkrétní požadavek. 


12.Co dělat, když dorazí nekompletní objednávka? 

Napište nám na mail info@stival.cz zprávu o tom, že k vám dorazila nekompletní objednávka a uveďte, které zboží chybí. Obratem vám na naše náklady objednávku doplníme. 


13.Jak mohu napsat recenzi na obchod? 

Přibližně 10 dní po nákupu vám přijde na mail krátký dotazník, do kterého máte možnost napsat recenzi. Tyto se následně zobrazují na stránce http://obchody.heureka.cz/stival-cz/recenze/. 


14.Jak zaslat připomínku do e-shopu? 

Pro připomínku využijte kontaktního formuláře v sekci kontakty. 


15.Jak získám kód pro slevu do košíku? 

Slevové poukazy máte možnost získat na propagačních akcích a ve věrnostním programu „STIVAL obuv a kožená galanterie“, do kterého se můžete přihlásit na našich prodejnách 


16.Jak mít zboží co nejrychleji u sebe? 

Pokud chcete mít zboží co nejrychleji u sebe, jako dopravu zvolte kurýra GEIS parcel a dobírku. Takhle vytvořená objednávka je u zákazníka standardně do dvou pracovních dní. 
Nahoru